Kuidas alustada hommikut edukalt?

Kuigi me usume, et iga päev ja iga hetk on hea võimalus uute harjumuste kujundamiseks või eesmärkide seadmiseks, siis peatselt saabuv oktoobrikuu loob sellegi poolest hea ja värske alguse. Hoolimata meie igapäeva kohustustest, tööst või koolist on meil kõigil eesmärgid mille suunas püüelda - mõnel suuremad, mõnel väiksemad, mõnel töö - ja koolialased, mõnel hoopis perele ning enesearengule suunatud. Mistahes eesmärgid ja unistused sind ka ei köidaks, siis üks on kindel - nende saavutamiseks on vaja sinu enda panust!



Iga hommik on justkui uus algus, puhas leht ja võimalus. Et oma võimalustest maksimumi võtta on mõistlik anda ka endast parim, et kõik eeldused heaks päevaks oleksid olemas. Sest iga edukas päev viib sind lähemale sinu eesmärgile! Panime kirja oma mitte-nii-salajase saladuse eduka päeva alguseks, ehk leiad ka sina siit endale mõne uue mõtte või idee, kuidas oma hommikutele sära ja positiivsust juurde anda!


1. JOO VETT

Nii klišeena kui see ka ei kõlaks, ei saa me siiski välja toomata jätta vee joomist. Vesi aitab esiteks taastada organismi veetaset ning teiseks äratab unest üles ka su seedesüsteemi. Lisaks on vesi äärmiselt olulise tähtsusega ka meie ajutegevusele - pea 70% meie peaajust koosneb veest ning just veetasemest sõltub ka meie loovus, keskendumis- ja töövõime.


2. LIIGUTA ENNAST

Meie keha on loodud liikuma ning mis oleks parem viis end heale päevale häälestada kui end liigutada! Ükskõik, kas sinu jaoks on sobiv kerge jalutuskäik või sörk, sirutused-painutused või hoopis tugevam hommikune treening, siis lihtsalt tee seda ja liiguta! SIPITi tiimi lemmikuks on kujunenud Shalini mõnusad treeningud - lihtsalt rulli oma matt lahti, vali sobiv treening ja alusta https://gracefit.ee




3. ÄRATA ÜLES OMA MÕTTED

Kui keha on üles äratatud vajavad väikest äratust ka sinu mõtted. Sa võid arvata, et sa ei ole hommikuinimene, ent ehk on see lihtsalt seetõttu nii, et sa ei ole oma mõtteid hommikuti veel üles äratanud? Kasvõi 10-minutiline kontsentreeritud raamatulugemine, podcasti kuulamine või oma enda mõtete üles kirjutamine loob hea alguse päevaks ja aitab sind viia mõnusamasse ning eesmärgipärasemasse meeleollu. SIPITi tiimi on juba pikalt köitnud https://taitsapekkis.ee podcastid põnevate saatekülalistega - päris inimeste päris lood.






4. FOKUSEERI

Pane kirja või mõtle läbi oma päevaeesmärgid! Kas teadsid, et eesmärkide detailne läbimõtlemine tõstab pea kahekordselt nende täitumise tõenäosust? Mistahes eesmärgid sind sel hommikul ka ei kõnetaks - pane need kirja! Olgu selleks mõni tööalane saavutus, telefonikõne vanaemale või pikem tiir koeraga metsas - kirjuta see üles, mõtle enda peas läbi selle läbiviimise protsess ja tee seda!


5. NAUDI

Mõned meist armastavad hommikusööki, mõned eelistavad nautida vaid hommikukohvi. Mõni naudib pikka sooja dušši ja teine kiiret ning külma. Tee täpselt nii nagu sulle meeldib ja mis paneb sind hästi tundma! Pane end riide just nii, et tunneksid end hästi ja ole täpselt selline nagu tahad olla!

Meie lemmikuks on aeglane bulletproof kohv kodus või naaberkohvikust toodud lemmik kookos- või kaerapiimaga cappuccino ning hommikusööki naudime alles tunnike-paar hiljem - igaüks on erinev, tee nii, et sul on hea!


Oluline on luua sinu jaoks sobiv algus päevale, täpselt nii nagu sina soovid ja tunned, et on õige!

SIP IT handmade ceramic cups

0